Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27389
Назва: Методологічні підходи до впровадження дефініції «Соціально-комерційна реклама»
Автори: Чекштуріна В. М.
Швець Д. В.
Теми: метод
соціальна реклама
комерційна реклама
соціально-комерційна реклама
соціальний мотив
Дата публікації: 2022
Бібліографічний опис: Чекштуріна В. М. Методологічні підходи до впровадження дефініції «Соціально-комерційна реклама» / В. М. Чекштуріна, Д. В. Швець // Держава та регіони. Серія: Соціальні комунікації. – 2022. – № 1 (49) – С. 101-106.
Короткий огляд (реферат): У роботі використано метод термінологічного аналізу, теоретична база дослідження ґрунтується на соціокультурному (досліджувалося віддзеркалення соціальних цінностей, культурних кодів у рекламних повідомленнях) та системному підходах (визначена специфіка динамічної системи – рекламного комунікаційного процесу). Результати: виокремленні специфічні ознаки соціально-комерційної реклами. Наукова новизна: у науковий обіг запропоновано впровадити дефініцію «соціально-комерційна реклама». Практичне значення. Розроблені засоби соціально-комерційної реклами, спрямовані на удосконалення рекламних процесів підприємств.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27389
Розташовується у зібраннях:Статті (УСК)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
889-2520-1-SM.pdf663,72 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.