Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27400
Назва: Розробка стратегії маркетингу на міжнародному ринку в умовах пандемії
Автори: Литвиненко А. О.
Клюєв О. О.
Теми: стратегія
міжнародний ринок
Дата публікації: 2022
Бібліографічний опис: Литвиненко А. О. Розробка стратегії маркетингу на міжнародному ринку в умовах пандемії / А. О. Литвиненко О. О. Клюєв // Актуальні питання розвитку світової економіки та міжнародного співробітництва: матер. міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., м. Харків, 1-28 лют. 2022 р.: тези допов. – Харків: ХНУМГ ім. О. М. Бекетова, 2022. – С. 67-69.
Короткий огляд (реферат): У дослідженні виявлені ознаки ринкової орієнтації в приведених термінах, а також підкреслити зв'язок між ними та обраним підходом до визначення маркетингової стратегії в умовах пандемії: розкриття дійсних можливостей маркетингу залежить, головним чином, від переходу від заходів тактики до маркетингу, реально орієнтованому на інтереси клієнта і конкурентну стратегію; одним із ключових моментів є розуміння ринку і клієнта всією організацією та вироблення здатності до реагування на зміни, що відбуваються на ринку; процес маркетингу варто розглядати як дисципліну, що лежить на перетинанні напрямків діяльності і тематичних областей, а не вважати його сферою відповідальності одного лише підрозділу маркетингу; вирішальним моментом є глибоке розуміння конкуренції на ринку з тих позицій, з яких її бачить клієнт.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27400
Розташовується у зібраннях:Статті (МЕВ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2. Збірник_2022 с Клюєв.pdf738,24 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.