Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27553
Title: Використання інтернет-комунікацій для формування лояльності аудиторії
Authors: Павлюк М. О.
Keywords: інтернет-комунікації
лояльність
аудиторія
просування
Issue Date: 2022
Citation: Павлюк М. О. Використання інтернет-комунікацій для формування лояльності аудиторії / М. О. Павлюк // Соціальні комунікації: інструменти, технологія і практика: матер. міжнар. наук.-практ. конф., м. Запоріжжя, 25-26 лют. 2022 р. – Запоріжжя : Класичний приватний університет, 2022. – С. 38-42.
Abstract: Сучасний ринок характеризується високим ступенем конкуренції, що вимагає від компаній знаходити нестандартні методи та розробляти нові креативні стратегії. Одним з ключових завдань на цьому шляху є розвиток аудиторії. За допомогою інтернет-комунікацій можна не тільки сформувати лояльність у потенційного покупця, а й закріпити її на довгострокову перспективу. Порівнюючи з класичним піаром, кампанії в мережі є більш дешевими та ефективними, а також мають необмежений часовий термін.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27553
Appears in Collections:Статті студентів (УСК)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Павлюк.pdf627,65 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.