Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27575
Название: Роль соціальних мереж у популяризації мистецтва: поради для харківських галерей
Авторы: Старкова Г. В.
Крамаренко С. М.
Ключевые слова: мистецтво
соціальні мережі
комунікація
мистецтво
галерея
Дата публикации: 2021
Библиографическое описание: Старкова Г. В. Роль соціальних мереж у популяризації мистецтва: поради для харківських галерей / Г. В. Старкова, С. М. Крамаренко // Актуальні проблеми соціальних комунікацій у ХХІ столітті: матер. міжнар. наук.-практ. конф., м. Рівне, 17 груд. 2021 р.: тези допов. – Рівне, 2021.
Краткий осмотр (реферат): Важливою рисою існування та розвитку мистецтва у просторі мережевої комунікації є втрата чіткої межі між змістом та методом його передачі, між митцем та споживачем/глядачем. Властивий сучасній епосі, цей феномен визначається як інтерактивність. Розвиток цифрового мистецтва ставить новий виклик перед мистецтвом як соціально-культурним явищем: потрібно заново знаходити критерії, що визначають його витвори та відрізняють від іншого виду контенту, що слугує основою мережевої комунікації. На сучасному етапі відзначається втрата не тільки визначення, що дозволяє відділити мистецтво від інтелектуального продукту іншого характеру, але й трансформація традиційних естетичних паттернів і їх ознак. Використання соціальних мереж як основних платформ для мережевої комунікації стає важливим завданням для арт-просторів по всьому світу, у тому числі і для харківських установ.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27575
Располагается в коллекциях:Статті (УСК)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Старкова, Крамаренко _ тези.pdf133,18 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.