Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27582
Назва: Управління інноваційною діяльністю в умовах глобалізації міжнародної економіки та змін в безпекології і поведінці споживачів
Автори: Вдовенко Н. М.
Кукса І. М.
Дяченко Т. О.
Сірик М. В.
Теми: управління інноваційною діяльністю
глобалізація
міжнародна економіка
зміни в безпекології
зміни в поведінці споживачів
Дата публікації: 2022
Бібліографічний опис: Вдовенко Н. М. Управління інноваційною діяльністю в умовах глобалізації міжнародної економіки та змін в безпекології і поведінці споживачів / Н. М. Вдовенко, І. М. Кукса, Т. О. Дяченко та ін. // Формування ринкових відносин в Україні: зб. наук. праць. – Київ, 2022. – № 2 (249). – С. 120-127.
Короткий огляд (реферат): В роботі розглянуто питання інноваційної діяльності в умовах глобалізації міжнародної економіки та змін в безпекології і поведінці споживачів. Обґрунтовано, що при управлінні інноваційною діяльністю в умовах глобалізації міжнародної економіки та змін в безпекології і поведінці споживачів в міру перетворення інноваційного процесу на товарний, можливо виділити дві його органічні фази: створення та розповсюдження; дифузія нововведення. Перша фаза охоплює послідовні етапи наукових досліджень, дослідно-конструкторських робіт, організацію дослідного виробництва і збуту, організацію комерційного виробництва. На цій фазі корисний ефект нововведення ще не реалізується, а тільки створюються передумови для цього. На другій фазі суспільно-корисний ефект перерозподіляється між виробниками нововведення, а також між виробниками і споживачами.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27582
Розташовується у зібраннях:Статті (ЕКСА)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кукса Австр.pdf77,62 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.