Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27613
Название: Особливості лексичних інновацій ділової сфери у медійному дискурсі
Авторы: Ведь Т. М.
Лютвієва Я. П.
Полежаєва О. В.
Ключевые слова: лексичні інновації
неологізми
нові слова
ділова лексика
англомовна лексика
медійний дискурс
Дата публикации: 2022
Библиографическое описание: Ведь Т. М. Особливості лексичних інновацій ділової сфери у медійному дискурсі / Т. М Ведь., Я. П. Лютвієва, О. В. Полежаєва // Закарпатські філологічні студії. – 2022. – Вип. 21. – Т. 1. – С. 117-124.
Краткий осмотр (реферат): Стаття присвячена вивченню особливостей лексичних інновацій ділової сфери використання у медійному дискурсі. Швидкі зміни у соціальному житті людей, використання комп’ютерних технологій, всесвітня пандемія COVID-19 та її наслідки забезпечують плідне підґрунтя для появи нової лексики – лексичних інновацій. Методологія дослідження. На початковому етапі дослідження використовувалися методи цілеспрямованої вибірки, узагальнення та систематизації у роботі з теоретичним матеріалом. Метод класифікації допоміг систематизувати матеріал при розв’язанні кожного із завдань. Результати аналізу були узагальнені й представлені в тексті статті з використанням сукупності прийомів описового методу. У роботі визначено, що лексичні інновації це це лексичні одиниці, які отримали нове значення й не увійшли до активного вжитку. Визначено, що розпочинати вивчення нових слів необхідно з того, щоб зрозуміти їх тлумачення. У статті надано пояснення головних лексичних інновацій ділової сфери останніх років. Серед особливостей нової ділової лексики у дослідженні виокремлено лексико-семантичні ознаки та принцип словотвору. З’ясовано, що серед ділових лексичних інновацій за лексико-семантичними особливостями переважають слова на позначення понять, що мають як новий зміст та і форму, це власне неологізми. За словотвірною будовою серед можливих способів словотворення найбільш продуктивними способами творення лексичних інновацій ділової сфери являються іменні словосполучення та скорочення-телескопізми; найменш продуктивними виявилися способи творення фонологічних лексичних інновації, та інновацій створених шляхом повтору або редуплікації, чергування звуків та перенесення наголосу. Лексичні інновації ділової сфери англомовного медіа-дискурсу охоплюють широкий спектр понять та явищ з економіки, політики, фінансів, ділового мовлення, працевлаштування, робочого середовища та ін. Тому, вони потребують глибокого вивчення з метою визначення змін та тенденцій у подальшому розвитку словотворчої системи англійської мови. Перспектива дослідження полягає в дослідженні перекладознавчого аспекту лексичних інновацій ділової сфери вживання.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27613
Располагается в коллекциях:Статті (ПІФП)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
21.pdf451,9 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.