Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27688
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Глотова О. | - |
dc.contributor.author | Лазаренко Т. | - |
dc.date.accessioned | 2022-06-17T18:41:15Z | - |
dc.date.available | 2022-06-17T18:41:15Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.citation | Глотова О. Використання контекстного навчання для формування професійної компетентності майбутніх перекладачів / О. Глотова, Т. Лазаренко // Сучасні філологічні і методичні студії : проблематика і перспективи: матер. міжнар. наук.-практ. конф. для науковців, викладачів, учителів, здобувачів вищої освіти, м. Харків, 18 трав. 2022 р.: тези допов. – Харків: Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди, 2022. – [Електронне видання]. | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27688 | - |
dc.description.abstract | Аналізуються педагогічні умови успішного формування професійної компетентності майбутнього перекладача – фахівця у галузі міжнародних відносин і міжкультурної комунікації з використанням контекстного підходу. Дається визначення поняття контекстного навчання. Розкрито специфіку професійної діяльності перекладача, на основі якої визначено номенклатуру професійних умінь фахівців у галузі між культурної комунікації. Автори підкреслюють, що при контекстному навчанні вся система дидактичних форм, методів і засобів моделює предметний і соціальний зміст майбутньої професійної діяльності. Зазначається, що використання контекстного навчання сприяє вирішенню цілої низки професійно-комунікативних завдань, як то: зняття бар’єрів спілкування, активне засвоєння професійно спрямованої лексики і мовних кліше, розвиток умінь висловлювати свою точку зору з професійних питань та ін. Автори приходять до висновку, що контекстний підхід до навчання майбутніх перекладачів в галузі міжнародного бізнесу і міжкультурної комунікації є ефективною основою для активізації особистісного потенціалу студентів, залучає їх до умов практичної виробничої діяльності сприяє формуванню системи професійних, загальнолюдських, культурних і моральних цінностей. | ru_RU |
dc.language.iso | uk_UA | ru_RU |
dc.subject | контекстне навчання | ru_RU |
dc.subject | іноземна мова | ru_RU |
dc.subject | компетентнісний підхід | ru_RU |
dc.subject | іншомовна професійно-комунікативна компетенція | ru_RU |
dc.subject | міжкультурна комунікація | ru_RU |
dc.title | Використання контекстного навчання для формування професійної компетентності майбутніх перекладачів | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |
Располагается в коллекциях: | Статті (ПІФП) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Тези_2 Лазаренко.pdf | 137,69 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.