Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27688
Назва: | Використання контекстного навчання для формування професійної компетентності майбутніх перекладачів |
Автори: | Глотова О. Лазаренко Т. |
Теми: | контекстне навчання іноземна мова компетентнісний підхід іншомовна професійно-комунікативна компетенція міжкультурна комунікація |
Дата публікації: | 2022 |
Бібліографічний опис: | Глотова О. Використання контекстного навчання для формування професійної компетентності майбутніх перекладачів / О. Глотова, Т. Лазаренко // Сучасні філологічні і методичні студії : проблематика і перспективи: матер. міжнар. наук.-практ. конф. для науковців, викладачів, учителів, здобувачів вищої освіти, м. Харків, 18 трав. 2022 р.: тези допов. – Харків: Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди, 2022. – [Електронне видання]. |
Короткий огляд (реферат): | Аналізуються педагогічні умови успішного формування професійної компетентності майбутнього перекладача – фахівця у галузі міжнародних відносин і міжкультурної комунікації з використанням контекстного підходу. Дається визначення поняття контекстного навчання. Розкрито специфіку професійної діяльності перекладача, на основі якої визначено номенклатуру професійних умінь фахівців у галузі між культурної комунікації. Автори підкреслюють, що при контекстному навчанні вся система дидактичних форм, методів і засобів моделює предметний і соціальний зміст майбутньої професійної діяльності. Зазначається, що використання контекстного навчання сприяє вирішенню цілої низки професійно-комунікативних завдань, як то: зняття бар’єрів спілкування, активне засвоєння професійно спрямованої лексики і мовних кліше, розвиток умінь висловлювати свою точку зору з професійних питань та ін. Автори приходять до висновку, що контекстний підхід до навчання майбутніх перекладачів в галузі міжнародного бізнесу і міжкультурної комунікації є ефективною основою для активізації особистісного потенціалу студентів, залучає їх до умов практичної виробничої діяльності сприяє формуванню системи професійних, загальнолюдських, культурних і моральних цінностей. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27688 |
Розташовується у зібраннях: | Статті (ПІФП) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Тези_2 Лазаренко.pdf | 137,69 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.