Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27689
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЛунячек В. Е.-
dc.contributor.authorБорисенко К. Б.-
dc.contributor.authorІєвлєва Ю. В.-
dc.date.accessioned2022-06-17T18:49:44Z-
dc.date.available2022-06-17T18:49:44Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationЛунячек В. Е. Трансформація географічної освіти в процесі реалізації концепціїї нової української школи /В.Е.Лунячек, К. Б. Борисенко, Ю. В. Ієвлєва // Нова педагогічна думка: наук.-метод. журнал. – Рівне: РОІППО, 2022. – № 2 (110).ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27689-
dc.description.abstractСтаття присвячена аналізу змін географічної освіти впродовж реалізації реформи Нової української школи. Реформа розрахована на роки, адже дуже важко швидко змінити освітні традиції України, що формувалися з часу набуття незалежності. Однак зміни вже розпочались, і Міністерство освіти і науки використовує усі можливі інструменти, щоб вони були лише на краще і гармонійно охоплювали фундаментальні положення кожної дисципліни, зокрема географії, та новітні освітні технології. З моменту впровадження реформи українська географічна освіта отримала потужний поштовх до розвитку, модернізації, застосування нових форм організації освітнього процесу та оцінювання. Географія, як дисципліна під час вивчення якої формується низка загальних і спеціальних компетентностей, з освітнім переворотом, що стався у 2016 році, остаточно стала однією з провідних шкільних дисциплін, що має значний вплив на формування світогляду випускника сучасної української школи, який за основними положеннями Концепції Нової української школи має бути цілісною усебічно розвиненою особистістю, патріотом з активною позицією та інноватором, здатним змінювати навколишній світ. Вихідними передумовами дослідження стали наукові праці багатьох зарубіжних та вітчизняних вчених, які вивчали аспекти географічної освіти на різних рівнях, зокрема у закладах загальної середньої освіти та у вищих навчальних закладах, де готують майбутніх вчителів географії. Для виявлення змін географічної освіти була розроблена анкета, яка містила питання щодо освітнього процесу, також було проведено опитування, респондентами стали випускники українських закладів загальної середньої освіти 1990-2021 років та майбутні випускники 2022-2026 років. Авторами було інтерпретовано результати опитування, виділено найголовніші позитивні і негативні моменти, які виникли під час трансформації географічної освіти в процесі реалізації Концепції Нової української школи та надано низку рекомендацій щодо подальших змін на краще географічної освіти в України.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectвчитель географіїru_RU
dc.subjectгеографічна компетентністьru_RU
dc.subjectгеографічна освітаru_RU
dc.subjectіндивідуальна траєкторія розвитку учняru_RU
dc.subjectорієнтоване навчанняru_RU
dc.subjectурок географіїru_RU
dc.titleТрансформація географічної освіти в процесі реалізації концепціїї нової української школиru_RU
dc.typeArticleru_RU
Располагается в коллекциях:Статті (ПІФП)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Стаття 1.pdf297,22 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.