Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27689
Назва: Трансформація географічної освіти в процесі реалізації концепціїї нової української школи
Автори: Лунячек В. Е.
Борисенко К. Б.
Ієвлєва Ю. В.
Теми: вчитель географії
географічна компетентність
географічна освіта
індивідуальна траєкторія розвитку учня
орієнтоване навчання
урок географії
Дата публікації: 2022
Бібліографічний опис: Лунячек В. Е. Трансформація географічної освіти в процесі реалізації концепціїї нової української школи /В.Е.Лунячек, К. Б. Борисенко, Ю. В. Ієвлєва // Нова педагогічна думка: наук.-метод. журнал. – Рівне: РОІППО, 2022. – № 2 (110).
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена аналізу змін географічної освіти впродовж реалізації реформи Нової української школи. Реформа розрахована на роки, адже дуже важко швидко змінити освітні традиції України, що формувалися з часу набуття незалежності. Однак зміни вже розпочались, і Міністерство освіти і науки використовує усі можливі інструменти, щоб вони були лише на краще і гармонійно охоплювали фундаментальні положення кожної дисципліни, зокрема географії, та новітні освітні технології. З моменту впровадження реформи українська географічна освіта отримала потужний поштовх до розвитку, модернізації, застосування нових форм організації освітнього процесу та оцінювання. Географія, як дисципліна під час вивчення якої формується низка загальних і спеціальних компетентностей, з освітнім переворотом, що стався у 2016 році, остаточно стала однією з провідних шкільних дисциплін, що має значний вплив на формування світогляду випускника сучасної української школи, який за основними положеннями Концепції Нової української школи має бути цілісною усебічно розвиненою особистістю, патріотом з активною позицією та інноватором, здатним змінювати навколишній світ. Вихідними передумовами дослідження стали наукові праці багатьох зарубіжних та вітчизняних вчених, які вивчали аспекти географічної освіти на різних рівнях, зокрема у закладах загальної середньої освіти та у вищих навчальних закладах, де готують майбутніх вчителів географії. Для виявлення змін географічної освіти була розроблена анкета, яка містила питання щодо освітнього процесу, також було проведено опитування, респондентами стали випускники українських закладів загальної середньої освіти 1990-2021 років та майбутні випускники 2022-2026 років. Авторами було інтерпретовано результати опитування, виділено найголовніші позитивні і негативні моменти, які виникли під час трансформації географічної освіти в процесі реалізації Концепції Нової української школи та надано низку рекомендацій щодо подальших змін на краще географічної освіти в України.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27689
Розташовується у зібраннях:Статті (ПІФП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття 1.pdf297,22 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.