Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27699
Title: Підвищення мотивації під час вивчення англійської мови у студентів немовних спеціальностей
Authors: Михайлова Л. З.
Keywords: англійська мова
студенти немовних спеціальностей
мотивація
методи навчання
комунікативна методика
Issue Date: 2022
Citation: Михайлова Л. З. Підвищення мотивації під час вивчення англійської мови у студентів немовних спеціальностей / Л. З. Михайлова // Актуальні питання гуманітарних наук: міжвуз. зб. наук. праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка. – Дрогобич: Гельветика, 2022. – Вип. 47. – Т. 3. – C. 218-222.
Abstract: Стаття присвячена необхідності підвищення мотивації під час вивчення англійської мови у студентів немовних спеціальностей. Визначається загальна тенденція, з якою стикаються викладачі англійської мови, а саме зниження зацікавленості у вивченні мови та, як наслідок, зниження успішності. Зазначається повсюдне знижен- ня рівня мотивації у студентів. Незважаючи на те, що питання підвищення мотивації висвітлюється досить часто, проте проблема підвищення мотивації під час вивчення англійської мови у студентів немовних спеціаль- ностей все ще потребує додаткової уваги та доробок. Потрібні розробки ефективних способів вирішення цієї проблеми в умовах обмеженого навчального часу, що відводиться на вивчення англійської мови на немовних спе- ціальностях. У статті надано визначення поняття «мотивація» та розкриваються основні причини її втрати студентами. Проаналізувавши ці причини, автор стверджує, що одним з головних завдань викладача англійської мови є створення на своїх заняттях таких умов, які призвели би до зацікавленості та бажання вивчати мову, до розкриття власних пізнавальних навичок студентів. У статті наводяться шляхи підвищення мотивації, зокрема створення сприятливої доброзичливої атмосфери на уроці, використання навчальних онлайн-ресурсів та серверів, активізація студентів до роботи у різних навчальних заходах, підвищення ролі самостійної роботи, робота з автентичними англійськими матеріалами, застосування інформаційно-комунікаційних технологій, ігрова діяль- ність. Автор говорить про доцільність часткової відмови від традиційних форм та методів навчання, оскільки вони досить важко сприймаються сучасними студентами. Висловлюється думка з приводу того, що завдяки сучасним педагогічним технологіям викладач може вибрати такі методи навчання, які допомогли б кожному студенту проявити свою активність, розкрити свої здібності. Як наслідок цього автор передбачає підвищення зацікавленості студента у предметі, що вивчається, і взагалі підвищення мотивації для його вивчення.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27699
Appears in Collections:Статті (ПІФП)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
стаття 1.pdf283,25 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.