Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27710
Название: Удосконалення стратегії брендингу у зовнішньоекономічній діяльності підприємства
Авторы: Козуб В. О.
Кандзюба Є. Р.
Ключевые слова: бренд
фірмовий стиль
корпоративна культура
стратегія бренду
бренд-менеджмент
Дата публикации: 2022
Библиографическое описание: Козуб В. О. Удосконалення стратегії брендингу у зовнішньоекономічній діяльності підприємства / В. О. Козуб, Є. Р. Кандзюба // Modern scientific research: achievements, innovations and development prospects. Proceedings of the 12th International scientific and practical conference, 22-24 May 2022. – Berlin, Germany: MDPC Publishing, 2022. – P. 616-622.
Краткий осмотр (реферат): У публікації наведено процес побудови бренду компанії на міжнародному ринку (на прикладі ДП «АНТОНОВ»). Охарактеризовано створення фірмового стилю компанії, який визначається стратегією просування і рекламою наявної марки. Надано напрями удосконалення бренду компанії на основі клієнтоорієнтованого підходу. Розглянуто корпоративну культуру, як важливу складову для створення бренду компанії. Запропоновано рекомендації та оперативні заходи щодо корегування стратегії бренд-менеджменту компанії у процесі здійснення зовнішньоекономічної діяльності.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27710
Располагается в коллекциях:Статті (МЕМ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Тези доповіді.pdf716,12 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.