Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27742
Название: Маркетинг вражень в умовах креативної економіки
Авторы: Ус М. І.
Ключевые слова: креативна економіка
маркетинг вражень
емоційний маркетинг
стратегія
Дата публикации: 2021
Библиографическое описание: Ус М. І. Маркетинг вражень в умовах креативної економіки / М. І. Ус // Трансформація соціальних інститутів в інформаційному суспільстві : тези допов. IV конгресу соціологічної асоціації України, м. Харків, 28-29 жовт. 2021 р. – Харків: Соціологічна асоціація України, 2021. – С. 284-286.
Краткий осмотр (реферат): Визначено сутність маркетингу вражень та його особливості в умовах креативної економіки. Маркетинг вражень може поєднувати велику різноманітність маркетингових інструментів, стратегій і прийомів. Завдяки ним споживачі краще запам'ятовують компанію і інформацію про товар на тлі яскравих вражень. Високий емоційний настрій сприяє довготривалому збереженню отриманого позитивного ефекту і в цілому сприяє підвищенню ефективності діяльності.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27742
Располагается в коллекциях:Статті (М)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Ус М.І. Маркетинг вражень в умовах креативної економіки_ .pdf462,26 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.