Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27744
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorБлагун І. І.-
dc.contributor.authorУс М. І.-
dc.date.accessioned2022-06-19T19:43:00Z-
dc.date.available2022-06-19T19:43:00Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationБлагун І. І. Аналіз специфіки маркетингової стратегії розвитку сучасного закладу вищої освіти / І. І. Благун, М. І. Ус // Актуальні проблеми інноваційної економіки. – 2021. – № 1. – С. 83-89.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27744-
dc.description.abstractСтаття присвячена визначенню сутнісних характеристик та класифікації видів маркетингової стратегії. В процесі дослідження надана її характеристика як складової освітнього маркетингу. Ідентифіковано, що розробка та впровадження дієвої маркетингової стратегії пов’язано з потребою здійснення активних змін в системі вищої освіти в цілому та конкретному ЗВО зокрема: в його структурі, корпоративній культурі, що сприятиме забезпеченню його конкурентоспроможності як на ринку праці, так й на ринку освітніх послуг. Це пов’язано з тим, що в сучасних умовах маркетинг стає не тільки самостійною, а й провідною управлінською функцією, яка визначає не тільки освітню, наукову, але й технічну, виробничу політику навчального закладу, стиль і характер управління ними. В процесі дослідження визначено та проаналізовано специфіку розробки маркетингової стратегії закладу вищої освіти, що включає не тільки врахування положення на ринку, оцінки перспектив зміни ринку освітніх послуг і майбутніх дій конкурентів, наявних ресурсних обмежень та можливостей, але й цілей та дій всіх партнерів ЗВО. Крім того, було визначено основні види стратегій ЗВО за різними критеріями, зокрема за: ієрархією в системі управління (виокремлено функціональну – маркетингову стратегію), стадією життєвого циклу, рівнем глобалізації діяльності, конкурентною позицією, характером поведінки на ринку освітніх послуг тощо. На цій основі запропоновано доцільний стратегічний набір розвитку сучасного ЗВО, а саме маркетингову активну наступаючу стратегію зростання нішового ЗВО, що передбачає диверсифікацію діяльності. Перспективним напрямом подальших досліджень слід розглядати обґрунтування рекомендацій реалізації запропонованої маркетингової стратегії розвитку ЗВО на прикладі конкретних навчальних закладів з визначенням їх особливостей.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectстратегіяru_RU
dc.subjectмаркетингова стратегіяru_RU
dc.subjectмаркетинговий інструментарійru_RU
dc.subjectзаклад вищої освіти (ЗВО)ru_RU
dc.subjectстратегія розвиткуru_RU
dc.titleАналіз специфіки маркетингової стратегії розвитку сучасного закладу вищої освітиru_RU
dc.typeArticleru_RU
Располагается в коллекциях:Статті (М)



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.