Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27786
Название: Strategies for promotion of national brands on the international market
Авторы: Rodionov S.
Pavtsio V.
Ключевые слова: country brand
development of Ukrainian branding
European integration processes
Дата публикации: 2021
Библиографическое описание: Rodionov S. Strategies for promotion of national brands on the international market / S. Rodionov, V. Pavtsio // Strategies, Models and Technologies of Economic Systems Management. FAI International Conference, 2021. – Vol-7(ii). – Р. 34-35.
Краткий осмотр (реферат): The abstracts reflect some aspects of creating a country's brand in Ukraine. The relevance of the development of Ukrainian branding in the context of European integration is determined.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27786
Располагается в коллекциях:Статті (М)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Rodionov S, Pavtsio V. STRATEGIES FOR PROMOTION OF NATIONAL BRANDS ON THE.pdf226,14 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.