Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27827
Title: Методичні рекомендації щодо створення відеоконтенту у цифровому середовищі на прикладі розробки промо-ролика закладу вищої освіти
Authors: Пушкар О. І.
Татаринцева Ю. Л.
Keywords: економіка вражень
цифровий контент
цифровий маркетинг
сторітелінг
оцінка вражень
Issue Date: 2021
Citation: Пушкар О. І. Методичні рекомендації щодо створення відеоконтенту у цифровому середовищі на прикладі розробки промо-ролика закладу вищої освіти / О. І. Пушкар, Ю. Л. Татаринцева // Маркетинг і цифрові технології. – 2021. – Т. 5. – № 2. – С. 27-35.
Abstract: У статті представлені методичні рекомендації щодо практичного застосування концепції економіки вражень в цифровому середовищі на прикладі розробки промо-ролика ЗВО. Уточнена значущість вражень в процесі обробки інформації як чинника, який утримує увагу користувача. Вдало розроблений цифровий контент дозволить включити уяву користувача, перенесе його в наведену ситуацію та зробить частиною дії, що відбувається. Завдяки запропонованим рекомендаціям розробник зможе запропонувати контент, який стане чуттєвим досвідом користувача. Обґрунтовані етапи планування та реалізації шоу у цифровому середовищі відповідно до законів драматургії. Дія має відбуватись в уяві користувача, під впливом емоцій, що виникають під враженнями від побаченого або почутого. Узагальнено елементи сторітелінгу і цифрового маркетингу, що рекомендовані при розробці емоційного цифрового контенту. Наведені складові елементи постановки шоу у цифровому форматі. Запропоновані мотиви для створення історій для промо-ролику зво.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27827
Appears in Collections:Статті (КСіТ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
стаття Пушкар, Татарінцева.pdf1 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.