Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27827| Title: | Методичні рекомендації щодо створення відеоконтенту у цифровому середовищі на прикладі розробки промо-ролика закладу вищої освіти |
| Authors: | Пушкар О. І. Татаринцева Ю. Л. |
| Keywords: | економіка вражень цифровий контент цифровий маркетинг сторітелінг оцінка вражень |
| Issue Date: | 2021 |
| Citation: | Пушкар О. І. Методичні рекомендації щодо створення відеоконтенту у цифровому середовищі на прикладі розробки промо-ролика закладу вищої освіти / О. І. Пушкар, Ю. Л. Татаринцева // Маркетинг і цифрові технології. – 2021. – Т. 5. – № 2. – С. 27-35. |
| Abstract: | У статті представлені методичні рекомендації щодо практичного застосування концепції економіки вражень в цифровому середовищі на прикладі розробки промо-ролика ЗВО. Уточнена значущість вражень в процесі обробки інформації як чинника, який утримує увагу користувача. Вдало розроблений цифровий контент дозволить включити уяву користувача, перенесе його в наведену ситуацію та зробить частиною дії, що відбувається. Завдяки запропонованим рекомендаціям розробник зможе запропонувати контент, який стане чуттєвим досвідом користувача. Обґрунтовані етапи планування та реалізації шоу у цифровому середовищі відповідно до законів драматургії. Дія має відбуватись в уяві користувача, під впливом емоцій, що виникають під враженнями від побаченого або почутого. Узагальнено елементи сторітелінгу і цифрового маркетингу, що рекомендовані при розробці емоційного цифрового контенту. Наведені складові елементи постановки шоу у цифровому форматі. Запропоновані мотиви для створення історій для промо-ролику зво. |
| URI: | http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27827 |
| Appears in Collections: | Статті (МСТ) |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| стаття Пушкар, Татарінцева.pdf | 1 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.