Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27861
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorDybach I. L.-
dc.contributor.authorSamsonova V. Ye.-
dc.date.accessioned2022-06-23T21:14:32Z-
dc.date.available2022-06-23T21:14:32Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationDybach I. L. Quality of export products as a component of foreign economic strategy / I. L. Dybach, V. Ye. Samsonova // Innovations and prospects of world science. Proceedings of the 10th International scientific and practical conference 25-27 May 2022, Vancouver, Canada. – Vancouver: Perfect Publishing, 2022. – P. 782-785.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27861-
dc.description.abstractThe article considers product quality as the main factor of product competitiveness in the foreign market. It is noted that the ability to competently formulate a strategy of foreign economic activity focused on product quality is the most important task of modern business. International standardization organizations are considered.ru_RU
dc.language.isoenru_RU
dc.subjectqualityru_RU
dc.subjectproduct qualityru_RU
dc.subjectexportsru_RU
dc.subjectforeign economic activityru_RU
dc.subjectcompetitivenessru_RU
dc.subjectinternational marketru_RU
dc.titleQuality of export products as a component of foreign economic strategyru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Статті (СЕ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дибач І.Л., Самсонова В. тези.pdf1,06 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.