Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27861
Назва: Quality of export products as a component of foreign economic strategy
Автори: Dybach I. L.
Samsonova V. Ye.
Теми: quality
product quality
exports
foreign economic activity
competitiveness
international market
Дата публікації: 2022
Бібліографічний опис: Dybach I. L. Quality of export products as a component of foreign economic strategy / I. L. Dybach, V. Ye. Samsonova // Innovations and prospects of world science. Proceedings of the 10th International scientific and practical conference 25-27 May 2022, Vancouver, Canada. – Vancouver: Perfect Publishing, 2022. – P. 782-785.
Короткий огляд (реферат): The article considers product quality as the main factor of product competitiveness in the foreign market. It is noted that the ability to competently formulate a strategy of foreign economic activity focused on product quality is the most important task of modern business. International standardization organizations are considered.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27861
Розташовується у зібраннях:Статті (СЕ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дибач І.Л., Самсонова В. тези.pdf1,06 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.