Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27862
Название: Marketing activity of business: globalization focus
Авторы: Dybach I.
Pankova K.
Ключевые слова: globalization
marketing
consumer
international market
Дата публикации: 2022
Библиографическое описание: Dybach I. Marketing activity of business: globalization focus / I. Dybach, K. Pankova // Problems of science and practice, tasks and ways to solve them. Proceedings of the ХХ International Scientific and Practical Conference. Warsaw, Poland, May 24-27, 2022. – Warsaw, 2022. – P. 302-304.
Краткий осмотр (реферат): This article presents the role of globalization in enhancing the marketing activities of the enterprise. in today's business environment, globalization is becoming a determining factor in the development of marketing programs and plans.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27862
Располагается в коллекциях:Статті (СЕ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
1_Дибач І.Л., Панкова К. тези 2.pdf824,47 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.