Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27874
Название: Трансформації індустрії туризму в умовах цифрової економіки
Авторы: Стрижак О. О.
Ключевые слова: туризм
індустрія туризму
туристична галузь
туристичний продукт
цифрова економіка
цифровізація
цифрові технології
діджиталізація
Дата публикации: 2021
Библиографическое описание: Стрижак О. О. Трансформації індустрії туризму в умовах цифрової економіки / О. О. Стрижак // Економіка та управління АПК: зб. наук. праць. – 2021 - № 2 (169). – C. 41-49.
Краткий осмотр (реферат): Статтю присвячено визначенню трансформацій індустрії туризму під впливом цифровізації суспільно-економічних відносин. Індустрія туризму є однією з тих галузей, що виявилися найбільш чутливими до цифрових перетворень. Цифрові технології зачіпають всі аспекти туристичної діяльності - від проектування ланцюжка створення турпродукту - до формування рейтингу готелів в цифровому просторі. В цьому контексті зміни концепції туристичної діяльності в умовах становлення цифрової економіки вимагають розробки відповідної науково-методичної бази. В дослідженні було визначено наявність взаємозв'язку між показниками рівня цифровізації та стану розвитку туризму країни. Рівень цифровізації країни пропонується оцінювати за рейтингом Світової цифрової конкурентоспроможності (World Digital Competitiveness Ranking (WDCR)). Індикатором, що відображає стан розвитку туризму країни, є Індекс конкурентоспроможності подорожей і туризму (Travel & Tourism Competitiveness Index (TTCI)). Панельна вибірка дослідження охоплює 63 країни за 2019 р. На основі аналізу зроблено висновок, що подальший розвиток туризму в умовах формування цифрової економіки неможливий без зосередження уваги на особливостях впровадженні цифрових технологій в туристичну галузь. Визначено основні напрямки цифровізації індустрії туризму, такі як впровадження систем бронювання готельних та транспортних послуг, розповсюдження технологій доповненої реальності, розвиток соціальних мереж та туристичних інтернет-ресурсів й каналів комунікації та ін., а також ті проблеми, які вона викликає. Запропоновано матрицю SWOT-аналізу розвитку туристичного сектора України в умовах цифрової економіки. Застосування підходу щодо визначення можливостей та загроз, сильних та слабих сторін розвитку вітчизняного туристичного сектора в цифровій економіці надасть можливість суб’єктам туристичної діяльності реалізовувати виважену стратегію розвитку.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27874
Располагается в коллекциях:Статті (Т)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
4.pdf1,39 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.