Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27891
Название: Управління маркетинговою діяльністю підприємства в соціальній мережі
Авторы: Бондаренко К.
Ключевые слова: маркетинг
маркетингова діяльність підприємства
таргетована реклама
удосконалення маркетингової стратегії
соціальні мережі
сегментація аудиторії
маркетинг у соціальних мережах
Дата публикации: 2022
Библиографическое описание: Бондаренко К. Управління маркетинговою діяльністю підприємства в соціальній мережі: дипломна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра: спец. 073 «Менеджмент» / К. Бондаренко. – Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2022.
Краткий осмотр (реферат): Мета роботи: узагальнення теоретичних основ та вдосконалення і розроблення практичних рекомендацій з питання маркетингової діяльності підприємства в соціальній мережі. Об’єктом дослідження виступає процес управління маркетинговою діяльністю підприємства у соціальних мережах. Предметом дослідження є теоретичні положення та методичні підходи щодо управління маркетинговою діяльністю підприємства у соціальних мережах. У розділі 1 дипломної роботи досліджено теоретичні засади управління маркетинговою діяльністю підприємства у соціальних мережах. Був проведений аналіз сутності поняття «маркетинг у соціальних мережах» та запропоновано авторське визначення. Узагальнено методичне забезпечення формування стратегії маркетингу в соціальних мережах. Було визначено 6 етапів формування маркетингової стратегії в соціальних мережах. Розглянуто алгоритм дій на кожному з етапів. У розділі 2 проведено комплексний аналіз діяльності ТОВ «ДИЗАЙНЛОФТ», а саме: подано загальну характеристику підприємства, проведено техніко-економічний аналіз та аналіз маркетингової діяльності підприємства у соціальних мережах. У розділі 3 були запропоновано напрямки удосконалення маркетингової діяльності підприємства у соціальних мережах на основі сформованого алгоритму оцінювання маркетингової діяльності в соціальних мережах. Проведений аналіз ефективності соціальних мереж та обрано мережі для просування послуг підприємства, а саме Facebook та Instagram. Був зроблений кількісний аналіз акаунту в Instagram ТОВ «ДИЗАЙНЛОФТ». Також розрахована економічна ефективність від запропонованих заходів.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27891
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні випускні роботи здобувачів вищої освіти (МЛІ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
1_диплом_Бондаренко К. С. Менеджмент організацій і адміністрування.pdf4,75 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.