Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27918
Название: Тенденції розвитку сфери послуг: необхідність оновлення маркетингового інструментарію
Авторы: Стрижак О. О.
Ключевые слова: сфера послуг
інформаційне суспільство
маркетинговий інструментарій
Дата публикации: 2020
Библиографическое описание: Стрижак О. О. Тенденції розвитку сфери послуг: необхідність оновлення маркетингового інструментарію / О. О. Стрижак // Сучасний маркетинг: стратегічне управління та інноваційний розвиток: матеріали ІІ міжнар. наук.-практ. конф. до 90-річ. заснув. ХНТУСГ / Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка: тези допов. – Харків: ХНТУСГ, 2020. – C. 280-282.
Краткий осмотр (реферат): Обґрунтовано необхідність оновлення маркетингового інструментарію в інформаційному суспільстві. Визначено тенденції розвитку сфери послуг.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/27918
Располагается в коллекциях:Статті (Т)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
18.pdf344,41 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.