Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28017
Назва: Міжнародний маркетинг. Методичні рекомендації до практичних завдань для студентів спеціальності 292 «Міжнародні економічні відносини» першого (бакалаврського) рівня
Автори: Гронь О. В.
Теми: міжнародний ринок
міжнародний маркетинг
брендинг
товар
цінова політика
маркетингова стратегія
конкуренція
збут
комунікаційна стратегія
вихід на закордонні ринки
Дата публікації: 2022
Бібліографічний опис: Міжнародний маркетинг. Методичні рекомендації до практичних завдань для студентів спеціальності 292 «Міжнародні економічні відносини» першого (бакалаврського) рівня [Електронний ресурс] / уклад. О. В. Гронь; Харківський національний економічний університет ім. С. Кузнеця. — Електрон. текстові дан. (1,75 МБ). — Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2022. — 47 с. — Загол. з титул. екрану.
Короткий огляд (реферат): Подано перелік тем навчальної дисципліни та відповідні літературні джерела, практичні завдання і методичні рекомендації щодо їхнього виконання. Методичні матеріали будуть сприяти набуттю майбутніми фахівцями професійних компетентностей, soft skills і досягнення запланованих освітньо-професійною програмою спеціальності результатів навчання. Рекомендовано для студентів спеціальності 292 «Міжнародні економічні відносини» першого (бакалаврського) рівня.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28017
Розташовується у зібраннях:Методичні матеріали (МЕВ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2022-Гронь О В.pdf1,2 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.