Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28067
Название: Маркетингове ціноутворення. Методичні рекомендації до практичних завдань для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівня
Авторы: Притиченко Т. І.
Гронь О. В.
Ключевые слова: ціна
функції цін
ціноутворюючі фактори
види цін
маркетингова цінова політика
етапи ціноутворення
методи розрахунку цін
маркетингові цінові стратегії
знижки
надбавки
державне регулювання цін
ризики в ціноутворенні
вартість брендів
Дата публикации: 2022
Библиографическое описание: Маркетингове ціноутворення. Методичні рекомендації до практичних завдань для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівня [Електронний ресурс] / уклад. Т. І. Притиченко, О. В.Гронь; Харківський національний економічний університет ім. С. Кузнеця. — Електрон. текстові дан. (945 КБ). — Харків  : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2022. — 76 с. — Загол. з титул. екрану.
Краткий осмотр (реферат): Подано перелік практичних завдань відповідно до тем робочої програми навчальної дисципліни та методичні рекомендації щодо їх виконання. Наведено тести за темами навчальної дисципліни, виконання яких студентами сприятиме набуттю майбутніми фахівцями професійних компетентностей для розроблення маркетингової цінової політики підприємства в ринкових умовах. Рекомендовано для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» першого (бакалаврського) рівня.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28067
Располагается в коллекциях:Методичні матеріали (М)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
2022-Притиченко Т І, Гронь О В.pdf1,34 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.