Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28178
Название: Методи оцінки ефективності міжнародної маркетингової стратегії консалтингової компанії
Авторы: Гронь О. В.
Гаркуша В. О.
Ключевые слова: маркетингова стратегія
оцінка ефективності стратегії
консалтингова компанія
міжнародний ринок
Дата публикации: 2021
Библиографическое описание: Гронь О. В. Методи оцінки ефективності міжнародної маркетингової стратегії консалтингової компанії / О. В. Гронь, В. О. Гаркуша // Бізнес Інформ. – 2021. – № 10. – C. 31-37.
Краткий осмотр (реферат): Проаналізовано існуючі методи оцінки ефективності міжнародної маркетингової стратегії компанії та визначено найбільш оптимальні методи залежно від ринку, на якому працює компанія, її внутрішніх ресурсних можливостей і сили впливу факторів зовнішнього середовища. У результаті дослідження систематизовано практичні методи оцінки ефективності маркетингової стратегії консалтингової компанії та визначено найефективніший інструментарій для оцінки доцільності, рентабельності, вигідності тієї чи іншої міжнародної маркетингової стратегії для консалтингової компанії, а також сформовано комплексне стратегічне планування міжнародної маркетингової діяльності з урахуванням особливостей сфери консалтингу, на основі якого працюють виокремлені методи.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28178
Располагается в коллекциях:Статті (МЕВ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
business-inform-2021-10_0-pages-31_37.pdf636,01 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.