Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28178
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorГронь О. В.-
dc.contributor.authorГаркуша В. О.-
dc.date.accessioned2022-09-28T18:41:38Z-
dc.date.available2022-09-28T18:41:38Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationГронь О. В. Методи оцінки ефективності міжнародної маркетингової стратегії консалтингової компанії / О. В. Гронь, В. О. Гаркуша // Бізнес Інформ. – 2021. – № 10. – C. 31-37.ru_RU
dc.identifier.urihttp://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28178-
dc.description.abstractПроаналізовано існуючі методи оцінки ефективності міжнародної маркетингової стратегії компанії та визначено найбільш оптимальні методи залежно від ринку, на якому працює компанія, її внутрішніх ресурсних можливостей і сили впливу факторів зовнішнього середовища. У результаті дослідження систематизовано практичні методи оцінки ефективності маркетингової стратегії консалтингової компанії та визначено найефективніший інструментарій для оцінки доцільності, рентабельності, вигідності тієї чи іншої міжнародної маркетингової стратегії для консалтингової компанії, а також сформовано комплексне стратегічне планування міжнародної маркетингової діяльності з урахуванням особливостей сфери консалтингу, на основі якого працюють виокремлені методи.ru_RU
dc.language.isouk_UAru_RU
dc.subjectмаркетингова стратегіяru_RU
dc.subjectоцінка ефективності стратегіїru_RU
dc.subjectконсалтингова компаніяru_RU
dc.subjectміжнародний ринокru_RU
dc.titleМетоди оцінки ефективності міжнародної маркетингової стратегії консалтингової компаніїru_RU
dc.typeArticleru_RU
Располагается в коллекциях:Статті (МЕВ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
business-inform-2021-10_0-pages-31_37.pdf636,01 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.