Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28178
Title: Методи оцінки ефективності міжнародної маркетингової стратегії консалтингової компанії
Authors: Гронь О. В.
Гаркуша В. О.
Keywords: маркетингова стратегія
оцінка ефективності стратегії
консалтингова компанія
міжнародний ринок
Issue Date: 2021
Citation: Гронь О. В. Методи оцінки ефективності міжнародної маркетингової стратегії консалтингової компанії / О. В. Гронь, В. О. Гаркуша // Бізнес Інформ. – 2021. – № 10. – C. 31-37.
Abstract: Проаналізовано існуючі методи оцінки ефективності міжнародної маркетингової стратегії компанії та визначено найбільш оптимальні методи залежно від ринку, на якому працює компанія, її внутрішніх ресурсних можливостей і сили впливу факторів зовнішнього середовища. У результаті дослідження систематизовано практичні методи оцінки ефективності маркетингової стратегії консалтингової компанії та визначено найефективніший інструментарій для оцінки доцільності, рентабельності, вигідності тієї чи іншої міжнародної маркетингової стратегії для консалтингової компанії, а також сформовано комплексне стратегічне планування міжнародної маркетингової діяльності з урахуванням особливостей сфери консалтингу, на основі якого працюють виокремлені методи.
URI: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28178
Appears in Collections:Статті (МЕВ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
business-inform-2021-10_0-pages-31_37.pdf636,01 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.