Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28240
Название: Узагальнення наукових підходів до визначення сутності поняття “дистанційне навчання”
Авторы: Черкашина Т. С.
Ключевые слова: дистанційне навчання
дистанційна освіта
самонавчання
тьюторство
віртуальна лабораторія
програмно-інструментальна платформа
інноваційна навчальна програма
Дата публикации: 2022
Библиографическое описание: Черкашина Т. С. Узагальнення наукових підходів до визначення сутності поняття “дистанційне навчання” / Т. С. Черкашина // Інноваційні трансформації в сучасній освіті: виклики, реалії стратегії : матеріали ІV Всеукраїнського відкритого науково-практичного онлайн-форуму, 12 жовт. 2022 р. - Київ, 2022. – C. 51-55.
Краткий осмотр (реферат): Встановлено, що в сучасній науці існує чотири основних підходи до визначення сутності поняття “дистанційне навчання”: дистанційне навчання як форма освіти, дистанційне навчання як метод навчання, дистанційне навчання як вид освітніх послуг, дистанційне навчання як метод отримання освіти. Дано авторське бачення поняття “дистанційне навчання” та його відмінностей від суміжних категорій (“дистанційна освіта”, “заочна освіта”, самонавчання).
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28240
Располагается в коллекциях:Статті (ДУПАЕП)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
_Дистанційне_навчання_.pdf225,33 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.