Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28253
Назва: Інструменти інтернет-маркетингу для ринку автомобільних послуг
Автори: Шершень В.
Теми: медіа
соціальні мережі
Інтернет
Дата публікації: 2022
Бібліографічний опис: Шершень В. Інструменти інтернет-маркетингу для ринку автомобільних послуг / В. Шершень // Діджиталізація науки як виклик сьогодення: матеріали III Міжнародної студентської наукової конференції, 18 листю., 2022 р. : тези допов. - Вінниця: ГО «Європейська наукова платформа», 2022 – С. 138-140.
Короткий огляд (реферат): У роботі було обґрунтувано актуальність використання Інтернет-маркетингу на ринку автомобільних послуг, дослідження й аналізу методів та інструментів Інтернет-маркетингу для зазначеної сфери бізнесу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28253
Розташовується у зібраннях:Статті студентів (УСК)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Шершень В. тези.pdf389 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.