Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28268
Название: Сутність і значення корпоративного іміджу підприємства
Авторы: Самойленко В. В.
Осьмуха О. М.
Ключевые слова: корпоротивний імедж
конкурентоспроможність підприємства
ефективність
Дата публикации: 2022
Библиографическое описание: Самойленко В. В. Сутність і значення корпоративного іміджу підприємства / В. В. Самойленко, О. М.Осьмуха // Конкурентоспроможність та інновації: проблеми науки та практики : матеріали XVІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, 25 лист. 2022 р. - Харків : ФОП Лібуркіна Л. М., 2022. - С 568-573.
Краткий осмотр (реферат): Створення іміджу є одним із важливих завдань у діяльності підприємства. Сильний імідж організації та її товарів говорить про унікальні ділові здібності, які дають змогу підвищувати запропоновану споживачам цінність товарів і послуг.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28268
Располагается в коллекциях:Статті (МЛІ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
КОНф_2022 наша кафедра 3 подложка.pdf583 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.