Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28384
Назва: Специфіка вибору програмного забезпечення для створення мультиплікаційного видання
Автори: Хорошевська І. О.
Віннікова Є. О.
Теми: мультиплікаційне видання
програмне забезпечення
етапи
критерії
альтернативи
Дата публікації: 2022
Бібліографічний опис: Хорошевська І. О. Специфіка вибору програмного забезпечення для створення мультиплікаційного видання / І. О. Хорошевська, Є. О. Віннікова // Вчені записки ТНУ імені В.І. Вернадського. Серія: Технічні науки. – Київ: «Гельветика», 2022. – Т. 33(72). – №5. – С. 170 – 175.
Короткий огляд (реферат): У статті запропоновано етапи методики для вибору програмного забезпечення, що доцільно застосовувати для створення мультиплікаційного видання навчального спрямування. Створення такого видання демонструється на прикладі певної предметної області – географії. Для прикладного створення такого мультиплікаційного видання потрібно певне за функціоналом програмне забезпечення, яке треба обґрунтовано обрати, щоб видання відповідало своєї меті та надавало весь потрібний для навчання дитини функціонал, підвищувало ступінь її зацікавленості процесом навчання та спонукало до подальшої роботи з даним видання. Процес вибору програмного забезпечення – це не просте завдання. Для його вирішення в рамках статті пропонується ряд етапів, націлених на: формування критеріальної бази для вибору програмного забезпечення; здійснення розрахунку ступеня реалізації критеріїв в рамках кожної з альтернатив; обґрунтування вибору найбільш доцільного (з позиції реалізації потрібного у виданні функціоналу) програмного забезпечення для створення мультиплікаційного видання. Реалізація наведених етапів базується на методі аналізу ієрархій (для визначення числових значень ступеня важливості попарно порівнювальних критеріїв), методі прийняття рішень при нечіткій вихідній інформації (на основі використання лінгвістичного підходу на базі теорії нечітких множин та лінгвістичних змінних - для визначення ступеня реалізації кожного критерію) та побудові функції корисності (для обґрунтування вибору найбільш доцільного програмного забезпечення). У подальшому даний підхід до обґрунтування процесу вибору програмного забезпечення через призму аналізу його якісної складової функціоналу можна використовувати, як теоретико-методологічний інструментарій при розробці подібних мультимедійних навчальних ресурсів різної предметної спрямованості. Для підвищення наочності реалізації наведених етапів, вони подані на прикладі розрахунків для вибору програмного забезпечення для створення мультиплікаційного видання з географії (для навчання дітей основам географії). Таке видання підвищує рівень зацікавленості дитини процесом навчання та сприяє її саморозвитку.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28384
Розташовується у зібраннях:Статті (КСіТ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
!_Хорошевс_ка_I_О_Вiннiкова_E_О_Специфiка_вибору_ПЗ_для_створ_МПВ.pdf500,76 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.