Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28472
Назва: Маркетинг: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 073 «Менеджмент» освітньої програми «Менеджмент інноваційної діяльності» першого (бакалаврського) рівня
Автори: Небилиця О. А.
Теми: маркетинг
управління
інновації
споживач
задоволення
ціна
просування
комунікація
товар
збут
Дата публікації: 2022
Бібліографічний опис: Маркетинг: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 073 «Менеджмент» освітньої програми «Менеджмент інноваційної діяльності» першого (бакалаврського) рівня: [Електронне видання] / укл. О. А. Небилиця – Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2022. – 12 с. (Укр. мов.)
Короткий огляд (реферат): Наведено перелік тем та ключових питань, які будуть розглянуті під час вивчення дисципліни, перелік компетентностей та результатів навчання за дисципліною, порядок оцінювання результатів навчання та розподіл балів протягом всього періоду вивчення матеріалу, а також рекомендована література. Рекомендовано для студентів спеціальності 073 «Менеджмент» освітньої програми «Менеджмент інноваційної діяльності» першого (бакалаврського) рівня.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28472
Розташовується у зібраннях:Методичні матеріали (МЛІ)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.