Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28525
Назва: Цифровий маркетинг, як інструмент управління міжнародною діяльністю підприємства
Автори: Дзеніс О. О.
Кузнецов О. В.
Теми: цифровий маркетинг
цифрові технології
маркетингова стратегія
Дата публікації: 2022
Бібліографічний опис: Дзеніс О. О. Цифровий маркетинг, як інструмент управління міжнародною діяльністю підприємства / О. О. Дзеніс, О. В. Кузнецов // Конкурентоспроможність та інновації: проблеми науки та практики. Матеріали XVІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції 25 листопада 2022 р. : тези допов. - Харків : ФОП Лібуркіна Л.М., 2022. С. 743-746.
Короткий огляд (реферат): В роботі розглянуто цифровий маркетинг, як інструмент управління міжнародною конкурентоспроможністю підприємства. Обґрунтовано сучасні тенденції розвитку цифрового маркетингу. Розглянуто процедуру впровадження цифрових тихнологій в міжнародну діяльність підприємства.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28525
Розташовується у зібраннях:Статті (МЕМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
TEZU_Дзенiс_Кузнецов.pdf1,22 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.