Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28529
Название: Міжнародна маркетингова діяльність підприємства в умовах цифрової трансформації
Авторы: Дзеніс О. О.
Стакас А. В.
Ключевые слова: цифрова трасформація
міжнародний маркетинг
управління розвитком
Дата публикации: 2022
Библиографическое описание: Дзеніс О. О. Міжнародна маркетингова діяльність підприємства в умовах цифрової трансформації / О. О. Дзеніс, А. В. Стакас // Конкурентоспроможність та інновації: проблеми науки та практики. Матеріали XVІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції 25 листопада 2022 р. : тези допов. - Харків : ФОП Лібуркіна Л.М., 2022. С. 761-763.
Краткий осмотр (реферат): В роботі розглянуто управління маркетинговою діяльністю підприємства в умовах цифрової трансформації. Обґрунтовано необхідність впровадження сучасних цифрових ехнологій в діяльності підприємства. Розглянуто процес формування маркетингової стратегії підприємствами.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28529
Располагается в коллекциях:Статті (МЕМ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
TEZU_Дзенiс_Стакас.pdf1,06 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.