Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28622
Название: Застосування методу трасування променів для імітування реалістичних сцен у відеогрі
Авторы: Черних О. П.
Гряник Г. В.
Бондаренко Є. К.
Ключевые слова: трасування променів
відеоігри
імітування сцени
фізика
Дата публикации: 2022
Библиографическое описание: Черних О. П. Застосування методу трасування променів для імітування реалістичних сцен у відеогрі / О. П. Черних, Г. В. Гряник, Є. К. Бондаренко // Проблеми інформатики та моделювання (ПІМ-2022) : тези двадцять другої міжнародної науково-технічної конференції, 09 – 14 листопада 2022 р. – Харків: НТУ «ХПІ». – С. 77.
Краткий осмотр (реферат): Опис методу трасування променів для імітування реалістичних сцен у відеогріі для імітування реальної обстановки сцени. Показано, щоб створити точну копію об’єкту з його реальним прототипом, необхідно повторити закони фізики.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28622
Располагается в коллекциях:Статті (КІТ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Бондаренко_Гряник_PIM_2022.pdf259,04 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.