Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28648
Название: Поpівняння визнaчень pізних aвтоpів кaтегоpії «мотивація» задля планування стратегії управління персоналу
Авторы: Геращенко І. М.
Скачко Д. Т.
Ключевые слова: мотивація
планування стратегії управління персоналу
стратегія
управління персоналом
Дата публикации: 2022
Библиографическое описание: Геращенко І. М. Поpівняння визнaчень pізних aвтоpів кaтегоpії «мотивація» задля планування стратегії управління персоналу / І. М. Геращенко, Д. Т. Скачко // Клієнтоорієнтованість як інструмент формування стратегічних конкурентних переваг компанії. Конкурентоспроможність та інновації: проблеми науки та практики : матеріали XVІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, 25 листопада 2022 р. - Харків : ФОП Лібуркіна Л. М., 2022. - C. 228-232.
Краткий осмотр (реферат): Головним чинником активізації трудової діяльності людських ресурсів, підвищення їх внеску у діяльність підприємства є мотивація. Мотивація – це процес спонукання кожного співробітника і всіх членів його колективу до активної діяльності для задоволення своїх потреб і для досягнення цілей організації. Наведено аналіз сутності поняття «мотивація». На сучасному етапі для ефективної мотивації своїх працівників на підприємстві керівнику необхідно виявити, які ж насправді потреби, і забезпечити найкращий спосіб задоволення цих потреб. Визначено, що основною причиною відсутності мотивації праці є незадовільна політика кар’єрного зростання. З одного боку, українським підприємствам притаманна проблема невідповідності професійного рівня управлінського персоналу висунутим вимогам, з іншого – неефективна, або взагалі відсутня система мотивації персоналу.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28648
Располагается в коллекциях:Статті (МЛІ)



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.