Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28652
Название: Особливості комунікативної політики на підприємстві в період воєнного стану
Авторы: Стьогіна А. С.
Ключевые слова: комунікація
комунікаційна політика
воєнний стан
кризові комунікації
пандемія
онлайн
соціальні мережі
реклама
просування
повномасштабне вторгнення
Дата публикации: 2022
Библиографическое описание: Стьогіна А. С. Особливості комунікативної політики на підприємстві в період воєнного стану / А. С. Стьогіна // Конкурентоспроможність та інновації: проблеми науки та практики : матеріали XVІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, 25 листопада 2022 р. - Харків : ФОП Лібуркіна Л. М., 2022. - С. 629-633.
Краткий осмотр (реферат): Розглянуто сутність комунікативної політики, вплив пандемії та воєнного стану на його просування, розглянуто основні засоби комунікації під час воєнного стану. Досліджено авторські підходи та практичний досвід комунікації. Висвітлено найпопулярніші засоби комунікації та впровадження комунікативної політики онлайн.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28652
Располагается в коллекциях:Статті студентів (МЛІ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Ст_огiна_тези.pdf587,09 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.