Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28664
Название: Рекламний менеджмент: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" освітньої програми «Маркетинг» другого (магістерського) рівня
Авторы: Лисиця Н. М.
Ключевые слова: менеджмент
рекламна діяльність
рекламна служба
мепінг
планування рекламної кампанії
виробництво рекламної ідеї
Дата публикации: 2022
Библиографическое описание: Рекламний менеджмент: робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" освітньої програми «Маркетинг» другого (магістерського) рівня: [Електронне видання] / укл. Н.М.Лисиця – Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2022. – 13 с. (Укр. мов.)
Краткий осмотр (реферат): Наведено перелік тем та проблемних питань, які будуть розглянуті під час вивчення дисципліни, перелік компетентностей та результатів навчання за дисципліною, порядок оцінювання результатів навчання та розподіл балів протягом всього періоду вивчення матеріалу, а також рекомендована література. Рекомендовано для студентів спеціальності 075 "Маркетинг» освітньої програми «Маркетинг» другого (магістерського) рівня.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28664
Располагается в коллекциях:Методичні матеріали (М)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
поз.280_!Рекламний_менеджмент_ОП_Маркетинг_Лисиця.pdf644,02 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.