Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28665
Название: Маркетинг : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 071 "Облік і оподаткування" освітньої програми «Облік і аудит» першого (бакалаврського) рівня
Авторы: Ус М. І.
Ключевые слова: маркетинг
потреба
ринок
споживач
поведінка споживачів
маркетингові дослідження
комплекс маркетингу
конкуренти
посередники
контактні аудиторії
товар
послуга
маркетингові комунікації
маркетингова товарна політика
ціна
збут
конкурентоспроможність
маркетингове середовище
Дата публикации: 2022
Библиографическое описание: Маркетинг : робоча програма навчальної дисципліни для студентів спеціальності 071 "Облік і оподаткування" освітньої програми «Облік і аудит» першого (бакалаврського) рівня : [Електронне видання] / укл. М. І. Ус – Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2022. – 16 с. (Укр. мов.)
Краткий осмотр (реферат): Наведено перелік тем та ключових питань, які будуть розглянуті під час вивчення дисципліни, перелік компетентностей та результатів навчання за дисципліною, порядок оцінювання результатів навчання та розподіл балів протягом всього періоду вивчення матеріалу, а також рекомендована література. Рекомендовано для студентів спеціальності 071 "Облік і оподаткування" освітньої програми «Облік і аудит» першого (бакалаврського) рівня.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28665
Располагается в коллекциях:Методичні матеріали (М)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
поз.282_!Маркетинг_ОП_Облiк_i_аудит_Ус_М.I.pdf823,46 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.