Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28739
Назва: CRM-системи у діяльності туристичних підприємств
Автори: Погуда Н. В.
Теми: CRM-система
туристичне підприємство
програмне забезпечення
Дата публікації: 2022
Бібліографічний опис: Погуда Н. В. CRM-системи у діяльності туристичних підприємств / Н. В. Погуда // Сучасні технології управління туристичним та готельно-ресторанним бізнесом: матеріали XІV Всеукраїнської науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти і молодих вчених, 27 вересня 2022 р. : тези допов. – Києв: МДУ, 2022. – С. 45-46.
Короткий огляд (реферат): У роботі розглянуто основні CRM-системи, які використовуються сучасними підприємствами туризму. Визначено особливості та переваги від впровадження даних систем у діяльності підприємств. Охарактеризовано ключові системи взаємовідносин з клієнтами, які найбільш популярні серед туристичних підприємств.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28739
Розташовується у зібраннях:Статті (Т)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Погуда_СRM_в_туризмi_Тези.pdf287 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.