Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28765
Назва: Розвиток e-commerce: зарубіжний досвід
Автори: Котельникова Ю. М.
Теми: електронна торгівля
цифрова економіка
торгівля
форми торгівлі
електронна комерція
дистанційна торгівля
Дата публікації: 2022
Бібліографічний опис: Котельникова Ю. М. Розвиток e-commerce: зарубіжний досвід / Ю. М. Котельникова // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2022. – № 6. – Т. 1. – С. 61 – 66.
Короткий огляд (реферат): Сучасні економічні процеси та системи схильні до впливу двох найважливіших процесів сучасності: цифровізації та глобалізації. Цифровізація надає дедалі більшого впливу на всі сфери економіки та її окремі сегменти. Зокрема останніми роками високі темпи зростання демонструє електронна торгівля. У контексті цифровізації економіки посилюється технологічна складова цього сегменту торгівлі: впроваджуються нові інструменти, що підтримують штучний інтелект, аналітику великих даних, автоматизацію бізнес-процесів, розвиваються платформні рішення. Паралельно процеси інтеграції та глобалізації економіки стимулюють появу нових видів, форм продажу та каналів розподілу товарів на глобальному ринку. Однією із таких форм торгівлі є електронна торгівля. В даний час електронна торгівля є одним з сегментів торгової сфери і національної економіки, що найбільш динамічно розвиваються, в цілому будь-якої країни, що характеризують вплив цифрових змін сучасного життя. Водночас із популяризацією електронної комерції та змінами у звичках споживання основних груп споживачів Інтернету, постачальники послуг електронної комерції надають професійні послуги з усіх аспектів транзакцій, ефективно скорочуючи транзакцій на витрати, що спонукає дедалі більше автономних традиційних підприємств брати участь в електронній торгівлі активно запускаючи інтернет під час трансформації. Для сучасних компаній електронна комерція вже є необхідним рекламним інструментом. Електронна комерція пов'язує в єдиний ланцюжок всі ланки торгового процесу зі своїми учасниками (споживачами, посередниками, виробниками і т.д.), оскільки в неї закладено необхідність дотримання принципів стандартизації, автоматизації бізнес-процесів, що в результаті дає якісний рівень інформації, знижуючи витрати її учасників та перетворюючи весь процес на зручний засіб просування товарів. Електронна торгівля заснована на структурі традиційної комерції, а використання електронних мереж додає їй гнучкості. Використовуючи цифрову інформацію в комп'ютерних мережах, електронна торгівля пропонує принципово нові можливості ведення бізнесу, наприклад, полегшує співробітництво ділових груп, поліпшує зв'язки зі споживачами, знімає обмеження в часі та просторі і т. д.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28765
Розташовується у зібраннях:Статті (ЕПОБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КОТЕЛЬНИКОВА_РОЗВИТОК_E_COMMERCE_ЗАРУБІЖНИЙ_ДОСВІД.pdf386,73 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.