Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28829
Назва: Методичні аспекти формування міжнародної збутової стратегії підприємства
Автори: Єфремова К. В.
Теми: збут
міжнародна збутова стратегія
методичний підхід
логістика
формування
розвиток
Дата публікації: 2022
Бібліографічний опис: Єфремова К. В. Методичні аспекти формування міжнародної збутової стратегії підприємства / К. В. Єфремова // Функціонування та розвиток бізнесу України в умовах загроз та глобалізаційних процесів в економіці: матеріали III Всеукр. наук. - практ. конф., 30 листопада – 1 грудня 2022 р. : тези допов. - Харків : Нац. аерокосм. ун-т ім. М. Є. Жуковського, 2022. - С. 34-35.
Короткий огляд (реферат): В статті проведено аналіз маркетингового та логістичного підходів до формування міжнародної збутової стратегії підприємства. Обґрунтовано доцільність впровадження логістичної концепції у міжнародну збутову діяльність підприємства.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28829
Розташовується у зібраннях:Статті студентів (МЕМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тези Єфремова.pdf216,48 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.