Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28832
Название: Стратегія диверсифікації як ключовий фактор підвищення конкурентоспроможності підприємств
Авторы: Мантула Л. О.
Ключевые слова: стратегія диверсифікації
міжнародна конкурентоспроможність
світовий ринок
оцінка
фактори
розвиток
підвищення
Дата публикации: 2022
Библиографическое описание: Мантула Л. О. Стратегія диверсифікації як ключовий фактор підвищення конкурентоспроможності підприємств / Л. О. Мантула // Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі : матеріали Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 2 листопада 2022 р. : тези допов. - Харків, 2022. - С. 40-41.
Краткий осмотр (реферат): В статті визначена сутність та форми стратегії диверсифікації. Обґрунтовано, що впровадження стратегії диверсифікації товарів у виробництві є одним із головних факторів забезпечення конкурентоспроможності підприємства на світових ринках.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28832
Располагается в коллекциях:Статті студентів (МЕМ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Мантула тези 2.pdf509,45 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.