Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28872
Название: Electronic marketing : syllabus of the academic discipline for students of specialty 073 “Management” of the educational program “Business Administration” of the first (bachelor’s) level
Авторы: Mazorenko O. V.
Pererva I. M.
Ключевые слова: electronic marketing
e-business
website
content
SEO
social media marketing
mobile marketing
Дата публикации: 2022
Библиографическое описание: Electronic marketing : syllabus of the academic discipline for students of specialty 073 “Management” of the educational program “Business Administration” of the first (bachelor’s) level: [Electronic edition] / comp. O. V. Mazorenko, I. M. Pererva. – Kharkiv: S. Kuznets KHNUE, 2022. - 9 p. (Eng. lang.)
Краткий осмотр (реферат): The list of topics and key questions that will be considered during the study of the discipline, the list of competencies and learning outcomes by discipline, the procedure for evaluating learning outcomes and the distribution of points throughout the entire period of studying the material, as well as recommended literature, are given. Recommended for students of specialty 073 “Management” of the educational program “Business Administration” of the first (bachelor’s) level.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/28872
Располагается в коллекциях:Методичні матеріали (МБ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
поз.268_Електронний_маркетинг_Мазоренко_О.В._АНГЛ.pdf350,43 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.