Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/2887
Назва: Вrendinq in the company
Автори: Shevyakova N.
Теми: brand
branding
marketing strategy
Дата публікації: 2013
Видавництво: ХНЕУ
Бібліографічний опис: Shevyakova N. Вrendinq in the company / N. Shevyakova // Управління розвитком. - 2013. - № 1. - С. 69-71.
Короткий огляд (реферат): The features of branding as a marketing tool, the strengths and weakpoints of the brand are considered. Theoretical and methodological features of development of the practical recommenda¬tions on brand management, aimed at increasing the competitiveness of enterprises are determined.
Розглянуто особливості брендингу як інструменту маркетингу, визначено сильні та слабкі сторони бренду. Визначено теоретичні та методологічні особливості надання практичних рекомендацій з управління брендами, що спрямовані на підвищення конкурентоспроможності підприємств.
Рассмотрены особенности брендинга как инструмента маркетинга, определены сильные и слабые стороны бренда. Определены теоретические и методологические особенности предоставления практических рекомендаций по управлению брендами, направленные на повышение конкурентоспособности предприятий.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2887
Розташовується у зібраннях:№1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Shevyakova N. Brendinq in the company.pdf248,68 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.