Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29000
Назва: Features of the formation of innovation strategy in telecommunications industry companies
Автори: Soloviova N. I.
Теми: innovation
strategy
telecommunications
innovation strategy
Дата публікації: 2022
Бібліографічний опис: Soloviova N. I. Features of the formation of innovation strategy in telecommunications industry companies / N. I. Soloviova // Конкурентоспроможність та інновації: проблеми науки та практики : матеріали XVІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, 25 листопада 2022 р. : тези допов. – Харків: ФОП Лібуркіна Л. М., 2022. – С. 601-605.
Короткий огляд (реферат): The purpose of this work is to analyze the telecommunications industry in Ukraine and the implementation of an innovative strategy at these enterprises. The innovation process is a set of stages between the concept of an idea and its implementation. It’s a streamlined process that’s managed in a way that reflects the company’s structure and innovation goals. A clear innovation strategy will help companies in the telecommunications industry to develop a system in accordance with specific competitive needs.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29000
Розташовується у зібраннях:Статті студентів (МЛІ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КОНФЕРЕНЦІЯ Soloviova N.I..pdf915,6 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.