Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/2900
Назва: ПЛАНУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ
Автори: Гірник А. В.
Теми: маркетингова діяльність
сучасні тенденції маркетингу
стратегічне та тактичне планування маркетингової діяльності
Дата публікації: 2013
Видавництво: ХНЕУ
Бібліографічний опис: Гірник А.В. Планування маркетингової діяльності на підприємстві / А.В. Гірник // Управління розвитком. - 2013. - №2. - С. 32 - 34
Короткий огляд (реферат): Розглянуто сучасні тенденції маркетингової діяльності підприємства та сфор¬мовано завдання стратегічного та тактичного маркетингу підприємства на основі порівняння стратегічного та операційного підходів. Особливу увагу приділено перспективним напрямам розвитку маркетингової діяльності підприємства
Рассмотрены современные тенденции маркетинговой деятельности предприятия и сформированы задачи стратегического и тактического маркетинга предприятия на основании сравнения стратегического и операционного подходов. Особое внимание уделено перспективным направлениям развития маркетинговой деятельности предприятия.
The modern trends of business marketing activity are considered and the objectives of strategic and operational marketing of a company on the basis of comparison of strategic and operational approaches are defined. Special attention is paid to the prospective lines of development of marketing activity of an enterprise.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2900
Розташовується у зібраннях:№2



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.