Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29018
Название: Consumer behavior: work program of the educational discipline for students of specialty 075 "Marketing" of the educational program "Marketing" of the first (bachelor’s) level
Авторы: Boiko N. О.
Ключевые слова: market
need
motive
consumer
external and internal factors that influence consumer behavior
behavioral models
individual consumer behavior
industrial consumer behavior
marketing research of consumer behavior
Дата публикации: 2023
Библиографическое описание: Consumer behavior: work program of the educational discipline for students of specialty 075 "Marketing" of the educational program "Marketing" of the first (bachelor’s) level: [Electronic edition] / incl. N.O. Boyko – Kharkiv: KhNEU by S. Kuznets, 2023. – 20 p. (English language)
Краткий осмотр (реферат): The list of topics and key questions that will be considered during the study of the discipline, the list of competencies and learning outcomes for the discipline, the procedure for evaluating learning outcomes and the distribution of points during the entire period of studying the material, as well as recommended literature are provided. Recommended for students of the specialty 075 "Marketing" of the "Marketing" educational program of the first (bachelor’s) level.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29018
Располагается в коллекциях:Методичні матеріали (М)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
доп.план_!ПОВЕДІНКА СПОЖИВАЧА_Бойко Н.О._АНГЛ.pdf828,11 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.