Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29028
Название: Розвиток особистого бренду за допомогою соціальних мереж
Авторы: Підмолода С. Д.
Ключевые слова: особистий бренд
соціальні мережі
розвиток
імідж
концепція
репутація
стратегія
створення
контент
аудиторія
Дата публикации: 2023
Библиографическое описание: Підмолода С. Д. Розвиток особистого бренду за допомогою соціальних мереж / С. Д. Підмолода // Модернізація та сучасні українські і світові наукові дослідження: матеріали III Міжнародної студентської наукової конференції, 3 березня 2023 р. / ГО «Молодіжна наукова ліга». – Вінниця: ГО «Європейська наукова платформа», 2023. – 144-145 с.
Краткий осмотр (реферат): У статті розглянуто, чому особистий бренд є важливим у сучасному світі та як соціальні мережі можуть допомогти у формуванні та розвитку особистого бренду. Наведено основні принципи успішного формування особистого бренду та його розвитку.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29028
Располагается в коллекциях:Статті студентів (УСК)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Пiдмолода_С._Тези.pdf442,39 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.