Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29053
Название: Інтернет-маркетинг. Методичні рекомендації до практичних завдань для студентів спеціальності 061 «Журналістика» першого (бакалаврського) рівня
Авторы: Птащенко О. В.
Афанасьєва О. М.
Салюк А. П.
Ключевые слова: інтернет-маркетинг
маркетинг
соціальні мережі
інформаційні технології
бренд-сайт
Дата публикации: 2021
Издательство: ХНЕУ ім. С. Кузнеця
Библиографическое описание: нтернет-маркетинг. Методичні рекомендації до практичних завдань для студентів спеціальності 061 «Журналістика» першого (бакалаврського) рівня [Електронний ресурс] / уклад. О. В. Птащенко, О. М. Афанасьєва, А. П. Салюк; Харківський національний економічний університет ім. С. Кузнеця. — Електрон. текстові дан. (116 КБ). — Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2021. — 30 с. — Загол. з титул. екрану.
Краткий осмотр (реферат): Подано контрольні запитання та методичні рекомендації, які призначені для поглиблення, конкретизації та закріплення знань, отриманих під час вивчення теоретичної частини навчальної дисципліни. Розглянуто на прикладах практичні ситуації, пов’язані зі становленням маркетингової комунікації, формуванням інформаційного простору і здійсненням рекламної та маркетингової діяльності в мережі «Інтернет». Рекомендовано для студентів спеціальності 061 «Журналістика» першого (бакалаврського) рівня.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://repository.hneu.edu.ua/handle/123456789/29053
Располагается в коллекциях:Методичні матеріали (УСК)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
2021-Птащенко ОВ, Афанасьєва ОМ, Салюк АП.pdf705,71 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.